Webcare (in 120 woorden)

Social Media blijkt niet alleen een mooie, maar ook een nuttige tool. Met name omdat bedrijven en instanties tegenwoordig ook toegankelijker zijn met iets als een afdeling Webcare, waardoor je ze direct(er) kunt aanspreken op hun services en acties. Ik denk dat dit soort transparantie de wereld beetje bij beetje een functionelere plek kan maken.

Maar zoals altijd is er ook een keerzijde. Als er een artikel viraal gaat, wat min of meer een faillissement kan betekenen. Ik houd van resultaten, vragen stellen, het voorleggen en zien of er oplossingen mogelijk zijn. Zonder verrekijker om fouten te zoeken, maar met een spiegel om van te leren. Immers, daar waar fouten ontstaan, leeft ook creativiteit om ze in ere te herstellen

0
0

Share Post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on whatsapp
Share on email

Related Posts

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Scroll Up

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg